Monday, October 7, 2013

Foods of 日本

はじめまして みなさん!

おーげんきですか。

きょう わたしは 日本一stories and adventures (*^_^*) に ついて はなします。



せんげつ わたしは ともだち の  ジョナサン と 日本  へ いきました。

わたしは ニューヨーク からきました、 ジョナサン は イスラエル からきました。


わたしたちはいろいろなあたらしいたべものをたべました。 こうべにく、きょうとおにぎり、

おおさかのたこやき、なごやのラーメン。All was amazing!!:) 

Here are some photos from our trip!



4 comments:

  1. ショシャニさん、りょこうのはなし、どうもありがとうございます。こうべのにく、おおさかのたこやき、ぜんぶおいしそうです。いちばんおいしかったたべものはなんでしたか。TAむらい

    ReplyDelete
    Replies
    1. TA むらい、ありがとうございました for the response. I really enjoyed the ramen in Osaka and thought that onigeri can be a good substitute for chocolate-bar snacks on a daily basis ^_^ I'd have to say that the にくin Tokyo was the best. Japanese BBQ (where you grill the meat for yourself ) was probably my favorite food! あなたは 東京 かたきました? なんに べんきょしますか。

      Delete
  2. The food looks sooooo good!
    わたしはにほへいきたいます!!!
    にほの料理は大好きです!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. はい!日本 の たべもの is incredible! What is your favorite kind of Japanese food? I didn't include most of my food-photos from Japan here... Maybe I should do it next time! Where are you from?

      アダム

      Delete